Himpunan kisah-kisah aneh, misteri, seram dan fenomena paranormal yang berlaku di seluruh pelusuk dunia termasuk di Malaysia. Disediakan Oleh PAGparanormal MALAYSIA

Selasa, 4 Oktober 2011

GAMBAR PAGPARANORMAL DAN PENYINGKAP FAKTA DI BUKIT PUTUS


Assalamualaikaum.. Kali ini.. kru PENYINGKAP FAKTA dan juga kru PAGparanormal bergerak ke satu lokasi yang banyak kisah-kisah mistik lagi bermisteri, iaitu ULU BENDUL dan BUKIT PUTUS. 


Kru seramai 8 orang termasuk 4 tetamu diundang iaitu 2 daripadanya FACT FINDERS PF dan wakil dari KASTURI SYIFA iaitu ustaz din (imam masjid sungai besi) dan am yang menemani ustaz din pada waktu itu. 

 Sebelum itu kesemua kru berkumpul di damansara sebelum bertolak ke lokasi. Pada jam 10.30 pagi kesemua kru dan fact finders berangkat ke lokasi berjalan melalui highway lekas dari kajang terus masuk ke simpang Highway baru bukit putus.

Jam 12.30 tengahari.. tiba di Negeri Sembilan.. kami menerima arahan dari abang mazidul dan abang razali untuk meninjau lokasi untuk pada malam hari iaitu BUKIT PUTUS.


(GAMBAR) Mazidul Akmal Sidik terus membawa kami untuk meninjau ke lokasi-lokasi panas untuk rakaman pada malam hari.


(GAMBAR) Asyraf dan Zaki meninjau keadaan dia atas tepi lereng bukit, tetapi tiada yang menarik disana.

(GAMBAR) Zali sempat merakamkan aksinya duduk di atas jalan di BUKIT PUTUS kerana tiada siapa yang menggunakan jalan tersebut kerana sudah ada HIGHWAY BARU di bersebelahan BUKIT PUTUS.

(GAMBAR) Begitu juga dengan Asyraf yang tidak melepaskan peluang untuk merakamkan aksinya duduk di atas jalan.

(GAMBAR) 8 kru PENYINGKAP FAKTA dan juga 2 FACT FINDERS PENYINGKAP FAKTA sempat bergambar di BUKIT PUTUS. Seterusnya kami bergerak ke lokasi sebenar ULU BENDUL kisah ini juga ada di sini: http://www.mazidulakmal.com/2011/10/mengawan-tampalan-ii-tinjauan-ke-ulu.html BANYAK LAGI PERKARA ANEH BERLAKU PADA TINJAUAN SETERUSNYA BERSAMA KRU PENYINGKAP FAKTA Nantikan Kisah selanjutnya tinjauan kru PENYINGKAP FAKTA (bersambung)
Share:
PAGparanormal Malaysia ©. Dikuasakan oleh Blogger.
BLOG INI MEMAPARKAN KISAH-KISAH ANEH, PELIK, MISTERI DAN FENOMENA PARANORMAL
Official Blog Of 'PAGparanormal Malaysia' known as Pengembaraan Alam Ghaib Crew or Journey To The Unknown Crew

Attention!! Many paranormal investigators believe there are real dangers of a spiritual nature that ghost hunting groups should be aware of.It seems that ghost hunting has become quite a popular endeavor over the last several years. Whether it be a historic location, public venue or a private residence, what could be more exciting than going to a supposed haunted location to seek out the paranormal? Some people say cemeteries are very notorious for sightings of spirits, and many people hoping to get a thrill by going to such places to catch a glimpse these spirits, ghosts or entities.

(When we are investigating, we are always looking out for causes for the activity; but we should always be on alert for dangers that are present around us, both seen and unseen). PAGparanormal Malaysia ©


KNOWING US

Propellerads

Total Pageviews

Facebook Followers

Rakan Blog