Himpunan kisah-kisah aneh, misteri, seram dan fenomena paranormal yang berlaku di seluruh pelusuk dunia termasuk di Malaysia. Disediakan Oleh PAGparanormal MALAYSIA

Rabu, 6 November 2013

KISAH MISTERI KERETA VOLKSWAGEN KUNING DALAM FILEM SERAM KARAK

Gambar dari Filem KARAK

Seram! Misteri Kereta Volkswagen Kuning Di Lebuhraya KARAK  yang dianggap berhantu, yang sering mengganggu pengguna lebuhraya tersebut (Lihat gambar dibawah).

Kehadiran Hantu Volkswagen kuning ini yang mula menganggu kenderaan di jalan raya sejak tahun 1956, akan tetapi kewujudannya tidak dapat disahihkan kerana tiada bukti kukuh.Mungkin juga ia sekadar cerita yang inginkan pengguna jalanraya terbabit sentiasa berhati-hati ataupun ianya sekadar cerita seram yang direka untuk menakut nakutkan orang.

Sehingga kini kisah lebuhraya KARAK sentiasa dibualkan oleh masyarakat dan terkenal dengan kisah-kisah misterinya tersendiri.


Buat pertama kali kisah KARAK telah di MOVIEkan oleh sebuah produksi terkenal iaitu KRU Studios.Bagi kami filem seram KARAK ini adalah salah satu filem seram yang berjaya di layar perak.Dari segi teknik penggambaran dan special efeknya juga amat memuaskan hati penonton.

Pengarah
Yusry Abd Halim
Penerbit
Norman Abdul Halim
Yusry Abd Halim
Edry Abdul Halim
Pengarang
Yusry Abd Halim (Lakon layar)
Norman Abdul Halim (Cerita Asal)
Lakonan
Shahir AF8
Shera Aiyob
Kilafairy
Md Eyzendy
Penyuntingan
Hafizan Malek


Trailer Karak dari KRU Studios
Share:
PAGparanormal Malaysia ©. Dikuasakan oleh Blogger.
BLOG INI MEMAPARKAN KISAH-KISAH ANEH, PELIK, MISTERI DAN FENOMENA PARANORMAL
Official Blog Of 'PAGparanormal Malaysia' known as Pengembaraan Alam Ghaib Crew or Journey To The Unknown Crew

Attention!! Many paranormal investigators believe there are real dangers of a spiritual nature that ghost hunting groups should be aware of.It seems that ghost hunting has become quite a popular endeavor over the last several years. Whether it be a historic location, public venue or a private residence, what could be more exciting than going to a supposed haunted location to seek out the paranormal? Some people say cemeteries are very notorious for sightings of spirits, and many people hoping to get a thrill by going to such places to catch a glimpse these spirits, ghosts or entities.

(When we are investigating, we are always looking out for causes for the activity; but we should always be on alert for dangers that are present around us, both seen and unseen). PAGparanormal Malaysia ©


KNOWING US

Propellerads

Total Pageviews

Facebook Followers

Rakan Blog