Himpunan kisah-kisah aneh, misteri, seram dan fenomena paranormal yang berlaku di seluruh pelusuk dunia termasuk di Malaysia. Disediakan Oleh PAGparanormal MALAYSIA

Isnin, 4 Julai 2011

KAJIAN BERSAMA RAKAN-RAKAN PENYIASAT PARANORMAL DI HIGHLAND TOWER

Episod 2 kali ini Kru PAG memaparkan satu dokumentari kerjasama dgn Kru Expar dan penampilan khas Mazidul Akmal Sidik ingin merungkai kisah mistik dan seram yang berlaku di satu lokasi kejadian yang dikenali Highland Tower.Adakah tempat itu benar-benar seram dan mistik???jom kita saksikan. Harap maaf!Segala bukti melalui rakaman video dan gambar yang dapat dirakamkan tidak semuanya kami dapat kongsikan bersama kerana ianya disimpan didalam (Hak Cipta Terpelihara) ARKIB PAG untuk tujuan PARANORMAL RESEARCH).



TIBANYA TEAM PARANORMAL PAG,EXPAR dan MAZIDUL AKMAL SIDIK (Penyingkap Fakta) di lokasi HIGHLAND TOWERS.


Kami semua mula bergerak dicelah-celahan semak dan lalang yang tinggi untuk sampai ke destinasi yang di rancangkan. Keadaan dan suasana sangat sejuk dan menyeramkan. Setiap crew membisu ketika meredah semak samun dalam keadaan gelap!.


GAMBAR: Tengku_Asy (PAG),Mazidul akmal sidik dan Rahmat Mokhtar (EXPAR)

Tinjauan kami ke lokasi sangat menerujakan kami.. melihat keadaan sekeliling yang sudah diliputi pokok2 besar dan lalang yang tinggi.. setiap crew hanya mampu berdoa agar keselamatan kami ke bangunan tersebut tidak berlaku perkara yang tidak diingini dan berjalan dengan lancar.



SEBAHAGIAN kru yang terlibat berada di lokasi.



RAHMAT MOKHTAR: dari team (EXPAR) yang sedang berlegar-legar ke ruang parkir bangunan dengan membawa alat Electro Magnetic Fields (EMF detector) untuk mengesan pergerakan entiti di bahagian parkir bangunan tersebut.







Dalam kajian ini, kami terus menjalankan kerja2 untuk merakamkan sesuatu yang menarik di sekitar parkir dibawah bangunan tersebut.. kesemua crew hanya mendiamkan diri membuat kerja masing2.

Mazidul mengarahkan kami untuk meletakkan camera di 2 sudut yang berbeza untuk mendapat suasana dan ruang yang baik.

Team PAG dengan kelebihan kelengkapan barang penyelidikan paranormal terus membuat kajian di bawah bahagian tersebut.Setelah kesemua video camera kami dah bersedia untuk dirakamkan, kami meletakkan alat Electro Magnetic Fields (EMF detector)di bahagian tembok dinding supaya dapat mengesan sesuatu yang melintas atau menghampiri video camera tersebut. :sebarang kehadiran entiti (makhluk halus) EMF akan mengesan dengan mengeluarkan cahaya dan bunyi yang kuat:
Share:
PAGparanormal Malaysia ©. Dikuasakan oleh Blogger.
BLOG INI MEMAPARKAN KISAH-KISAH ANEH, PELIK, MISTERI DAN FENOMENA PARANORMAL
Official Blog Of 'PAGparanormal Malaysia' known as Pengembaraan Alam Ghaib Crew or Journey To The Unknown Crew

Attention!! Many paranormal investigators believe there are real dangers of a spiritual nature that ghost hunting groups should be aware of.It seems that ghost hunting has become quite a popular endeavor over the last several years. Whether it be a historic location, public venue or a private residence, what could be more exciting than going to a supposed haunted location to seek out the paranormal? Some people say cemeteries are very notorious for sightings of spirits, and many people hoping to get a thrill by going to such places to catch a glimpse these spirits, ghosts or entities.

(When we are investigating, we are always looking out for causes for the activity; but we should always be on alert for dangers that are present around us, both seen and unseen). PAGparanormal Malaysia ©


KNOWING US

Propellerads

Total Pageviews

Facebook Followers

Rakan Blog